آشنایی با مفهوم دیجیتال مارکتینگ

همانگونه که از اسم آن نیز مشخص است بازاریابی دیجیتال همه تلاش ها و فعالیت های بازاریابی را به خود اختصاص میدهد که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده میشود. در بازاریابی دیجیتال کاربران از موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند.

بازاریابی در طول سالهای فعالیت خود همواره با مخاطبین خود همراه بوده است. بنابراین در حال حاضر بایستی دید مخاطبان بیشتر زمان خود را چگونه صرف میکنند تا بتوان آنها را در همان محل ها یافت. بله درست است امروزه قشر زیادی از افراد جامعه وقت های آزاد خود را با گوشی های همراه، سایت و اینترنت میگذرانند. بنابراین بازاریابیی دیجیتال مخاطبین خود را یافته است.

بازاریابی دیجیتال امروزه با استراتژی های متعدد بصورت دیجیتال با مشتریان خود که بیشتر وقت خود را صرف اینترنت میکنند ارتباط برقرار کرده است. این استراتژی ها شامل تبلیغات دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، وب سایت های تجاری آنلاین کسب و کار و طیفی از تاکینیک هایی است که زیر چتر “بازاریابی دیجیتال” قرار میگیرند.

بهترین بازاریان دیجیتال تصویری واضح از اهداف خود در بازیابی دیجیتال دارند. و بسته به اهداف خود قادر خواهند بود از کمپین های بزرگتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ حمایت کنند.

شما به عنوان کاربران حوزه دیجیتال اگر بخواهید یک بازاریابی دیجیتال راه اندازی کنید از کجا شروع خواهید کرد؟؟ مسلما این یک سوال چالش برانگیز برای شما خواهد بود چرا که بسیاری از شرکت ها میدانند امروزه کانال های دیجیتال و تلفن همراه برای خرید و حفظ مشتریان خود تا چه حد موثر خواهند بود. در واقع این شرکتها یک طرح یکپارچه برای رشد و جذب مخاطبین خود ندارند. من به شما کمک می کنیم تا بتوانید به راحتی بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

نورآوری در کسب و کار شما !

درخواست کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره اعلام تمایل ثبت سفارش