سامانه مدیریت مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری سامانه ای است متشکل از تمام آنچه یک شرکت، کسب و کار و حتی مشاغل کوچک برای مدیریت و تجزیه و تحلیل عملکرد خود احتیاج دارند. سامانه مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM شیوه ها و استراتژی ها، فنونی را فراهم آورده است که توسط آنها می توانید کسب و کار خود را به راحتی مدیریت کنید. در واقع سامانه با یک نظم از پیش تعیین شده امکان حفظ مشتری و اطلاعات آن را برای شما فراهم می آورد. این اطلاعات می تواند شامل مشخصات شخصی مشتری، تاریخ خرید، نوع محصول خریداری شده، علائق مشتری این اطلاعات می تواند از کانال های مختلف مانند وب سایت شرکت، تلفن، چت آنلاین، پست مستقیم و … بدست آید. CRM امکان اضافه کردن مخاطبان از طریق اکسل، اکانت google و … را فراهم می آورد. از دیگر امکانات CRM تعیین چرخه های فروش و اطلاع رسانی است گه مانند یک نقشه راه پلن اصلی کسب و کار را معرفی و روند آن را بصورت سیستمیک دنبال می کنید. کارمندان شما توسط چرخه های تعیین شده، وظایف کاری خود را دریافت، پیگیری و در پایان گزارش ارائه می دهند. امکان ارسال پیامک، تماس و … در این سامانه های تعیین شده است. آنالیز و تجزیه و تحلیل چرخه ها یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این سامانه ها است که به شما این امکان را می دهد تا در پایان عملکرد خود را تجزیه و تحلیل و نقاط ضعف و قوت خود را دریافته و اصلاح کنید.

 

امکانات سامانه

انتخاب کنید…

درخواست کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره اعلام تمایل ثبت سفارش