سامانه مدیریت مشتریان؛
نظم و ساماندهی به فروش، برنامه ریزی دقیق، پیاده سازی برنامه و رسیدن به ایده ال ها

سامانه مدیریت مشتریان (CRM)

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری سامانه ای ست متشکل از تمام آنچه یک شرکت، کسب و کار و حتی مشاغل کوچک برای مدیریت و تجزیه و تحلیل عملکرد خود احتیاج دارند. سامانه مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM شیوه ها و استراتژی ها، فنونی را فراهم آورده است که توسط آنها می توانید کسب و کار خود را به راحتی مدیریت کنید. در واقع سامانه با یک نظم از پیش تعیین شده امکان حفظ مشتری و اطلاعات آن را برای شما فراهم می آورد. این اطلاعات می تواند شامل مشخصات شخصی مشتری، تاریخ خرید، نوع محصول خریداری شده، علائق مشتری باشد که از طریق کانال های مختلف مانند وب سایت شرکت، تلفن، چت آنلاین، پست مستقیم و … بدست آید. CRM امکان اضافه کردن مخاطبان از طریق اکسل، اکانت google و … را فراهم می آورد. از دیگر امکانات CRM تعیین چرخه های فروش و اطلاع رسانی است که مانند یک نقشه راه پلن اصلی کسب و کار را معرفی و روند آن را بصورت سیستمیک دنبال می کنید. کارمندان شما توسط چرخه های تعیین شده، وظایف کاری خود را دریافت، پیگیری و در پایان گزارش ارائه می دهند. امکان ارسال پیامک، تماس و … در این سامانه های تعیین شده است. آنالیز و تجزیه و تحلیل چرخه ها یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این سامانه ها است که به شما این امکان را می دهد تا در پایان عملکرد خود را تجزیه و تحلیل و نقاط ضعف و قوت خود را دریافت و اصلاح کنید.

امکانات سامانه مدیریت مشتریان (CRM)

سیستم مدیریت پروژه
    • امکان تعریف و برنامه ریزی امور و فعالیت های مرتبط با پروژه ها
    • کنترل نحوه انجام و اجرای پروژه ها
    • زمانبدی و الویت دهی به لیست کارهای مرتبط با هر پروژه
    • درجه دهی فعالیت ها بر حسب میزان اهمیت آنها با امکان رنگ دهی به اولویت ها
    • امکان سطح دهی به فعالیته ها به صورت درختی
    • امکان ایجاد تغییرات در ترتیب اجرا پروژه ها
سیستم مدیریت ارتباطات درون سازمانی
  • کارتابل ویژه هر کاربر، با امکان عدم دسترسی سایر کاربران
  • امکان دسترسی مدیر به کارتابل کارکنان؛ مشاهده و بررسی عملکرد لحظه به لحظه آنان
  • امکان مکاتبه از طریق ایجاد نامه، ارسال جواب، پیوست و بایگانی نامه ها
  • امکان ارجاع کارها به کارتابل سایر کاربران
  • امکان رویت و بررسی کلیه مکاتبات درون سازمانی در بازه های زمانی خاص و در وضعیت های مختلف
  • امکان مشاهده و دسترسی کاربر به کلیه وظایف از طریق کارتابل شخصی
سیستم گردش کار
  • امکان طراحی چرخه کار متناسب با نوع کسب و کار، ویرایش و بروزرسانی آن
  • مدیریت چرخه کار و بررسی لیست کارهای هر کاربر
  • امکان زماندهی به فرآیندهای مختلف براساس روند کاری سازمان
  • امکان ارجاع یک فرآیند یا مرحله از کاربری به سایر کاربران
  • امکان درج توضیح در هر مرحله و زمان دهی برای پیگیری
  • امکان تعیین وضعیت هر چرخه و بررسی معایب و مزایای نحوه کار
سیستم صدور فاکتور
  • امکان ایجاد یک حسابداری کوچک
  • امکان تعریف انبارها، کالاها و محصولات سازمان
  • امکان مشخصات دهی به هر یک از کالاها مانند رنگ، تعداد، گارانتی و ….
  • امکان تعریف نوع حساب؛ کل، معین و تفضیلی
  • امکان اتصال مشتریان به حساب های تفضیلی
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور خرید
  • امکان اریال پیش فاکتور از طریق ایمیل و فکس از درون سامانه
  • امکان چاپ پیش فاکتور و فاکتور در قالب های مختلف
  • امکان گزارش گیری پیش فاکتور و فاکتورهای صادر شده
سامانه مدیریت مشتریان
  • امکان معرفی مشتریان به صورت شخصی، گروهی و سازمانی
  • امکان تعریف مشخصه خاص برای یک مشتری یا گروهی از مشتریان
  • امکان انتساب مشتری به گروه خاص و یا انتساب یک گروه به مشتری خاص
  • امکان ثبت وقایع برای هر مشتری (تماس ها، عملکردها، پیگیریها، مکالمات، جلسات و ….)
  • امکان ضمیمه کردن فایل به شخص یا گروه خاص
  • امکان ورود مشتریان از طریق اکسل، فایل متنی ، دفترجه تلفن و ….
  • امکان بازبینی چرخه کاری مرتبط با مشنری، بررسی وضعیت
  • امکان تهیه نمودارهای متنوع
سامانه پیام کوتاه
  • امکان ارسال پیامک فارسی، انگلیسی به صورت تک پیامک یا چند پیامک
  • امکان نمایش خودکار تعداد کارکترهای در هنگام نوشتن پیام
  • امکان ارسال فردی و گروهی پیامک و برنامه دهی نوع ارسال
  • امکان زماندهی ارسال پیامک
  • امکان ارسال پیامک انبوه
  • امکان شارژ آنلاین حساب پیامکی با اتصال به شبکه های عضو شتاب
  • امکان گزارش گیری براساس متن، موضوع، شماره فرستنده و گیرنده، تاریخ و …
سامانه ایمیل
  • امکان بازاریابی از طریق ایمیل در ارتباط با مشتریان
  • امکان دسترسی به ایمیل های دریافتی و ارسالی از طریق (گوگل، یاهو، هات میل و. …)
  • امکان دسترسی چند کاربره به یک ایمیل خاص
  • امکان گزارش گیری براساس موضوع، فرستنده، متن، گیرنده و محتوا
  • امکان زماندهی برای ارسال ایمیل های از پیش تعیین شده به فرد یا گروه خاص به صورت اتوماتیک
سامانه تماس تلفنی
  • امکان شماره گیری از طریق کامپیوتر
  • امکان ارسال و دریافت فکس به صورت گروهی
  • امکان ارسال فایل های صوتی و فکس ها به ایمیل
  • صندوق صوتی و رهگیری
  • نمایش شماره های ورودی در (caller ID)
فرم های الکترونیکی
  • امکان ایجاد، ویرایش و بروز رسانی فرم ها به صورت پیشرفته
  • امکان ایجاد دسترسی به فرم ها و پیوست فرم به کارتابل و ارجاع به سایر کاربران
  • امکان دریافت فرم های با کد های HTML , Script
  • امکان تعریف شاخص های جستجوی فرم، و جستجوی فرم به صورت پیشرفته

اگر نیاز به راهنمایی دارید می توانید از ما مشاوره رایگان بگیرید.

grade

هلدینگ تخصصی آواسازان یکی از دپارتمان های پویا وب می باشد که به صورت تخصصی در زمینه های مشاوره تخصصی کسب و کار، راهکارهای افزایش فروش و توسعه کسب و کار، دیجیتال مارکیتنگ و تبلیغات آنلاین به صورت تخصصی در حال فعالیت می باشد.

مقالات

فهرست