میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها
- میز خدمت الکترونیکی شهرداری مطابق با بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ مورخ ۱۳۹۶ دستور به راه اندازی آن توسط سازمان اداری و استخدامی کشور به ادارات و سازمانها ابلاغ گردید. کلیه سازمان ها و ارگان های وابسته دولت به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان مکلفند نسبت به برنامهریزی و اجرای مفاد دستورالعمل «میز خدمت الکترونیکی» و آموزش متصدیان آن اقدام کنند.
- مطابق با این بخشنامه دستورالعملی با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» مطرح شده است که، کلیه دستگاه های اجرایی را موظف میکند نسبت به راهاندازی میز خدمت الکترونیکی تحت سامانه ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی قابل حمل هوشمند، اقدام کنند.
- راه اندازی میز خدمت الکترونیک نه تنها با سرعت بخشی عملکرد کارکنان، رسیدگی به امور شهروندان و کاهش رفت و آمد و اتلاف وقت کمک شایانی می نماید. بلکه در ایجاد برداشت شهروندان از شهرداری نیز به عنوان سازمانی پویا، موثر و فعال نیز نقش موثر خواهد داشت. ضرورت پیاده سازی میز خدمت الکترونیکی در راستای کارامدی بهتر و سریعتر خدمت رسانی شهرداری ها، نقش بسزایی در مدیریت زمان رسیدگی به مشکلات و بهبود عملکرد کارکنان باشد.








چرا میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها؟
با توجه به رشد روز افزون بهره بری سازمان ها از خدمات تمام الکترونیک و با شرایط بحرانی حال حاضر؛ با وجود کرونا و کاهش رفت و آمد های حضوری نیاز چندانی به توجیه راه اندازی
مزایای میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها
بهبود و تسریع ارائه خدمات شهرداری به شهروندان
کاهش تاثیرات منفی بیماری ها بر کارکنان شهرداری
امکان دورکاری، برون سپاری خدمات به سایر بخش ها مانند دفاتر پیشخوان و …
ارائه مستندات مورد نیاز شهروندان مانند راهنمای مراجعین بصورت الکترونیکی
پردازش درخواست شهروندان و ارائه خدمت بصورت الکترونیکی
قابلیت ارائه و دریافت خدمات ارباب رجوع بصورت الکترونیکی
امکان ارائه نظرسنجی الکترونیکی ارباب رجوع
افزایش دسترسی آسان شهروندان به خدمات بدون مراجعات حضوری
امکان ارائه خدمات شهرداری در گستره قابل توجه جغرافیایی
ارائه خدمات پشتیانی آنلاین در وب سایت شهرداری
ارائه قوانین و مقررات و مراحل گردش کار هر بخش از شهرداری
بهره مندی از فرم های الکترونیکی ساخت، کسب و ….
امکان دریافت درخواست های ۱۳۷ مردمی بصورت الکترونیک، کاهش سردرگمی کارکنان، نظم دهی به اقدامات و رسیدگی منظم به درخواست ها
امکان ارتباطات الکترونیکی ارباب رجوع با مقامات ارشد شهرداری ها
راهنمای کامل خدمت
شامل؛ مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان خدمت، هزینه های مورد نیاز ….
امکان درخواست الکترونیکی
شهروندان می توانند درخواست های مرتبط با هر یک از بخش ها پس از مطالعه راهنمای خدمت بصورت الکترونیکی ثبت نمایند.
امکان ارسال مدارک و مستندات
شهروندان می توانند علاوه بر ثبت درخواست خود، مدارک و مستندات مورد نیاز خدمت را ضمیمه و کد رهگیری دریافت نمایید.
استعلامات بین دستگاهی
امکان انجام کلیه استعلامات انجام فرآیندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت بدون مراجعه حضوری با صرفه جویی در زمان و وقت.
امکان ارسال پیامک
امکان ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از روند فرآیند و مراحل پردازش درخواست خدمت مورد نظر به ارباب رجوع.
امکان نظرسنجی الکترونیکی
نظرسنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در راستای سنجش کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت و بهبود ارائه خدمت.

15% تخفیف
نظرات مشتریان ما


