طراحی میز خدمت با هدف ارتقا و بهبود سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده
چرا میز خدمت پویا وب سپاهان
میز خدمت در جهت تسهیل در انجام خدمات سازمانها و ارگان ها طراحی شده است و درصدد است تا با حذف و کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع به بهبود پاسخگویی دست یابد.
همچنین در راستای تصویب نامه های شورایعالی اداری کشور، موضوع آئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی و آئین نامه بهبود فرایدند های مورد عمل دستگاه ها و نیز ابلاغ ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی شورایعالی فناوری اطلاعالت سازمان امور اداری و استخدامی، اقدامات راه اندازی آن صادر گردیده است و روند خدمت رسانی به مراجعین را برعهده دارد.
میز خدمت سامانه ای تحت وب می باشد که به منظور آگاهی بخشی، جلوگیری از سردرگمی، کاهش مراجعات مردمی، بهبود و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات دولت و ارگان ها و سازمان های زیربط دستور به راه انداری آن توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.
مطابق با بخشنامه شماره 1538588 مورخ 1396/06/07 توسط سازمان اداری و استخدامی کشور به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های اداری، استانداری ها و سایر دستگاه هایی که به نوعی از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند. به نوعی مکلف و موظف به راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیکی هستند. دولت با هدف ایجاد ساختار اداری پاسخگو کارآمد در برآوردن ساختن حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، سرعت بخشی به امور، آگاهی بخشی و عدم سرگردانی مردم در مراجعات به سازمان ها و ادارات ، دستور به راه اندازی میز خدمت الکترونیک توسط کلیه سازمان های زیربط نموده است. به استناد بند 2 ماده (18) در راستای اجرای ماده (17) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان ” حقوق شهروندی در نظام اداری” دستورالعمل میز خدمت به کلیه دستگاه های اجرایی و استانداری ها ارسال و مکلفند نسبت به برنامه ریزی و اجرای آن اقدام نموده و در راستای ارتقا حقوق شهرندی هم سو با دولت گام بردارند.
مزایای میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها ( دیار )
بهبود و تسریع ارائه خدمات شهرداری به شهروندان
کاهش تاثیرات منفی بیماری ها بر کارکنان شهرداری
امکان دورکاری، برون سپاری خدمات به سایر بخش ها مانند دفاتر پیشخوان و …
ارائه مستندات مورد نیاز شهروندان مانند راهنمای مراجعین بصورت الکترونیکی
پردازش درخواست شهروندان و ارائه خدمت بصورت الکترونیکی
قابلیت ارائه و دریافت خدمات ارباب رجوع بصورت الکترونیکی
امکان ارائه نظرسنجی الکترونیکی ارباب رجوع
افزایش دسترسی آسان شهروندان به خدمات بدون مراجعات حضوری
امکان ارائه خدمات شهرداری در گستره قابل توجه جغرافیایی
ارائه خدمات پشتیانی آنلاین در وب سایت شهرداری
ارائه قوانین و مقررات و مراحل گردش کار هر بخش از شهرداری
بهره مندی از فرم های الکترونیکی ساخت، کسب و ….
امکان دریافت درخواست های ۱۳۷ مردمی بصورت الکترونیک، کاهش سردرگمی کارکنان، نظم دهی به اقدامات و رسیدگی منظم به درخواست ها
امکان ارتباطات الکترونیکی ارباب رجوع با مقامات ارشد شهرداری ها
برخی از آیتم های طراحی میز خدمت ( نسخه دیار )
قابلیت سفارشی سازی
متناسب با نیاز و ویژگی های شهرداری شما ، سفارشی سازی فرم ها با کمترین هـزینه ممکن و سریع ترین زمان امکان دارد
امکان ارسال مدارک و مستندات
شهروندان می توانند علاوه بر ثبت درخواست خود، مدارک و مستندات مورد نیاز خدمت را ضمیمه و کد رهگیری دریافت نمایید.
امکان احراز هویت
شماره موبایل متقاضی در این فرآیند بررسی و کد تایید برای متقاضی ارسال میشود.
پرسش متداول
سواالت متداول و پاسخ آنها به منظور اطلاع رسانی مراحل دریافت خدمت
راهنمای کامل خدمت
شامل؛ مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان خدمت، هزینه های مورد نیاز
امکان ارسال پیامک
امکان احراز هویت شهروندان و ارسال پیامک کد تایید بر روی تلفن همراه متقاضی
امکان درخواست الکترونیکی
شهروندان می توانند درخواست های مرتبط با هر یک از بخش ها پس از مطالعه راهنمای خدمت بصورت الکترونیکی ثبت نمایند.
امکان نظرسنجی الکترونیکی
نظرسنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در راستای سنجش کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت و بهبود ارائه خدمت.
سر فصل خدمت ها ( دیار )
شهرسازی، ساخت و ساز و ساختمان
_ گواهی تعمیرات غیراساسی
_ .........
مشارکت شهروندی
_ ثبت پیشنهادات شهروندان در راستای بودجه ریزی مشارکت
_ .........
محیط زیست و فضای سبز
_ پاکسازی زمین های بایر
_ .........
حمل و نقل و ترافیک
_ استعلام وضعیت ترافیکی
_ .........
آموزش، پژوهش و فرهنگ
_ جستجوی مصوبات شورای اسلامی شهر
_ .........
حوادث و تخلفات
_ ثبت شکایت به بازرسی
_ .........
فضاهای شهری، معابر عمومی و
آرامستانها
_ صدور/ تمدید مجوز نصب تابلو صنفی
_ .........
امور پیمانکاران ، کسب و کار و مشاغل
_ درخواست تحویل قطعی پیمانکاران
_ .........
ارتباطات و نظرسنجی
_ ارسال و پیگری درخواست به شهردار
_ .........
گردشگری و زندگی در شهر
_ فروش اینترنتی فروشگاه های وابسته به شهرداری
_ .........
شهرسازی، ساخت و ساز و ساختمان
_ گواهی تعمیرات غیراساسی
_ .........
مشارکت شهروندی
_ ثبت پیشنهادات شهروندان در راستای بودجه ریزی مشارکت
_ .........
محیط زیست و فضای سبز
_ پاکسازی زمین های بایر
_ .........
حمل و نقل و ترافیک
_ استعلام وضعیت ترافیکی
_ .........
آموزش، پژوهش و فرهنگ
_ جستجوی مصوبات شورای اسلامی شهر
_ .........
حوادث و تخلفات
_ ثبت شکایت به بازرسی
_ .........
فضاهای شهری، معابر عمومی و
آرامستانها
_ صدور/ تمدید مجوز نصب تابلو صنفی
_ .........
امور پیمانکاران ، کسب و کار و مشاغل
_ درخواست تحویل قطعی پیمانکاران
_ .........
ارتباطات و نظرسنجی
_ ارسال و پیگری درخواست به شهردار
_ .........
گردشگری و زندگی در شهر
_ فروش اینترنتی فروشگاه های وابسته به شهرداری
_ .........
- شرح خدمت
- مدارک مورد نیاز
- قوانین و مقررات،
- استعلامات مورد نیاز
- فرآیند ارائه خدمت
- متوسط زمان ارائه خدمت
- ساعات ارائه خدمت
- تعداد مراجعات حضوری
- هزینه ارائه خدمت
- نحوه دسترسی خدمت
- نمودار مراحل دریافت خدمت
- پرسش و پاسخ
- نظرسنجی کیفیت ارائه خدمت
- ثبت درخواست
آشنایی با سامانه میز خدمت
15% تخفیف
سوالات متداول
کافیست از طریق گزینه ی دریافت پیش فاکتور، اطلاعات خواسته شده را برای ما ارسال کنید. همکاران ما در تیم پویاوب در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
سامانه به طور کامل روی سرور های شرکت نصب میگردد و نیاز به هیچ گونه سخت افزاری نیست.
حداکثر 15 روز کاری
نظرات مشتریان ما
پویا وب سپاهان پیشتاز در زمینه طراحی میز خدمت شهرداری ها و دهیاری ها در سطح کشور
برچسب ها:
#میز خدمت
#شهر الکترونیک
#میز خدمت شهرداری
#میز خدمت الکترونیکی