بازاریابی صوتی و تصویری

بازاریابی صوتی و تصویری

هر کسب و کار در حال رشد بدنبال بهتر دیده شن و برند شدن می باشد. اما این کار چندان راحتی نیست. بیشتر کسب و کارها بدنبال تبلیغات موثر هستن. آنچه مسلم است در حال حاضر تاثیری که فیلم، عکس و صدا بر مخاطب دارد یک محتوای متنی طولانی نخواهد داشت. هنگامی که ما خسته ایم تمایل داریم جلو تلویزیون لم بدهیم و یک فیلم تماشا کنیم تا یک کتاب در دست بگیریم و به مطالعه بپردازیم. یا چشمان خود را ببندیم و یک پادکست اجرا کنیم و به آن گوش دهیم. بنابراین ذهن انسان بیشتر تمایل به فیلم و عکس و صوت دارد تا یک محتوای متنی. شما با تولید یک محتوای صوتی یا تصویری مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص خواهید داد تا با صرف هزینه های زیاد برای تهیه بروشو و یا کاتالوگ های تبلیغاتی. چشم انسان پس از خواندن چند سطر خسته می شود و ناخودآگاه دست از خواندن می کشیم. اما با تولید یک سناریوی قوی برای کلیپ ها و محتواهای صوتی خود می توانید ذهن مخاطب را بدنبال خود کشیده و محتوا مدنظر را انتقال دهید. چیدن سناریور جذاب بخش اصلی ساخت یک کلیپ و یادکست می باشد که بهترست به متخصصان آن واگذار شود.

تولید محتوای تصویری (ویدئو مارکتینگ)

اگر به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم در عرصه های مختلف همچون آموزش راهکارها و رویکردهای جدید آموزشی براساس تصویر و فیلم ارائه می گردند چرا که میزان تاثیرپذیری و یادگیری افراد و تثبیت مطالب در ذهن از طریق بصری بسیار بیشتر خواهد بود. بنابراین در عرصه بازاریابی نیز این رویکرد به وضوح قابل مشاهده است. تاثیری که یک ویدئوریال موشن یا انیمیشن موی تواند در جذب مخاطب داشته باشد مسلما یک نوشته نخواهد داشت. بنابراین پویا وب سپاهان در کنار شما خواهیم بود تا محتوایی بصری با تاثیرگذاری بالا ایجاد کنید.
تیزر تبلیغاتی

ایجاد تبلیغات با استفاده از روش ها غیر مستقیم برای انتقال پیام، تیزرهای تبلیغاتی به سه شیوه رئال، انیمیشن، انیمیشن رئال کاربرد دارند.

موشن گرافیک

موشن گرافیک روشی جذاب برای جذب مخاطب، انتقال پیام بصورت غیر مستقیم از طریق ایجاد انیمیشن یا پویا نمایی با طراحی گرافیکی متحرک.

تولید محتوای صوتی

اهمیت محتوهای صوتی درست زمانی مشخص می شود که همه ما در تلاش هستیم بتوانم در کنار حجم زیادی از مشغله های خود یک کتاب مطاله کنیم، یک ساعت زبان بخوانیم و یا حتی یک مطلب آموزنده به معلومات خود بیفزایم. اما بخش زیادی از زمان ما به کسب و کار ما، ترافیک ، کارهای خانه و … میگذرد. و هر شب وقتی به چک لیست کارها خود نگاه میکنیم باز هم زمانی برای مطالعه نداشته ایم. فایل های صوتی این امکان را به ما میدهند تا در زمان های مرده خود مثل هنگامی که در مسیر رفتن به سر کار یا برعکس برگشت به خانه هستیم بتوانیم در ماشین، متر، اتوبوس و … به پاکست های علمی، تاریخی، سیاسی و … گوش دهیم و یا یک فایل صوتی زبان را اجرا کتنیم و از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشیم. شما هم می توانید کتاب، محصول و خدمات آموزشی خود را به ما بسپارید تا با تولید محتوای صوتی برای شما کسب درآمد داشته باشیم.
پادکست

پادکست ها مجموعه فایل های صوتی هستند که در وب سایت و یا اپلیکیشن های ویژه پاکست ها ارائه می شوند و به مخاطب امکان می دهند تا کاربر آنها باشند و مجموعه پادکست ها را دنبال کنند.

نریشن یا گویندگی

نریشن نوعی فن گویندگی است که فرد گوینده با زبانی مخاطب پسند متن را به صوت تبدل می کند تا اثرگذاری آن بیشتر شود. از نریشن در تبلیغات، گویندگی رادیویی، پادکست ها، فایل های صوتی کاربرد دارد.

مزایای بازاریابی صوتی و تصویری

برندسازی بهتر

امکان اشتراک محتوای ویدئوی شما توسط مخاطبان بالاتر است درنتیجه بهتر دیده می شوید

افزایش سئو سایت

اگر وب سایت دارید، استفاده از ویدئو بازدید از سایت و سئو سایت شما را افزایش می دهد.

مقالات آموزشی

امکان ارائه فایل های آموزشی شهروند محور همچون مقالات کمک های اولیه، مدیریت بحران، اطفاق حریق و ……

جذب مخاطب بیشتر

محتوای تبلیغاتی شما از طریق ویدئو و صوت بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

افزایش نرخ کلیک ایمیلی

استفاده از فایل ویدئویی در ایمیل نرخ کلیک را ۲۰۰-۳۰۰ درصد بالا می برد.

مزایای بازاریابی صوتی و تصویری

برندسازی کسب و کار و کسب اعتبار

بسط مشتریان بودن محدودیت مکانی

تمرکز بالا بر فروش و حفظ مشتریان

شرح کامل خدمات و محصولات

افزایش فروش و توسعه کسب و کار

کاهش و مدیریت هزینه های تبلیغاتی

مدیریت بهتر کالا و خدمات قابل ارائه

ارتباط قویتر با مشتری و تعامل سازنده

15درصد تخفیف تا پایان خرداد ماه
زمان رو از دست نده !
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
متاسفیم زمان تخفیف به پایان رسیده !

15% تخفیف

مراحل سفارش

ثبت درخواست

ارسال محتوا درخواستی و شرح موضوع

ایده پردازی و تولید سناریو توسط ما

تولید فنی محصول

پردازش فنی و تدوین

خروجی نهایی

بررسی خروجی توسط مشتری

نظرات مشتریان ما

پویا وب سپاهان ارائه دهنده برترین بازاریابی صوتی و تصویری

برای ثبت درخواست مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید!