میز خدمت حرفه ای سازمانی

طرحی نوین در خدمت به ارباب رجوع

طراحی میز خدمت با هدف ارتقا و بهبود سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده

چرا میز خدمت پویا وب سپاهان

میز خدمت در جهت تسهیل در انجام خدمات سازمانها و ارگان ها طراحی شده است و درصدد است تا با حذف و کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع به بهبود پاسخگویی دست یابد.

همچنین در راستای تصویب نامه های شورایعالی اداری کشور، موضوع آئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی و آئین نامه بهبود فرایدند های مورد عمل دستگاه ها و نیز ابلاغ ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی شورایعالی فناوری اطلاعالت سازمان امور اداری و استخدامی، اقدامات راه اندازی آن صادر گردیده است و روند خدمت رسانی به مراجعین را برعهده دارد.

مزایای میز خدمت الکترونیکی سازمانی ( دیار )

بهبود و تسریع ارائه خدمات شهرداری به شهروندان

کاهش تاثیرات منفی بیماری ها بر کارکنان شهرداری

امکان دورکاری، برون سپاری خدمات به سایر بخش ها مانند دفاتر پیشخوان و …

ارائه مستندات مورد نیاز شهروندان مانند راهنمای مراجعین بصورت الکترونیکی

پردازش درخواست شهروندان و ارائه خدمت بصورت الکترونیکی

قابلیت ارائه و دریافت خدمات ارباب رجوع بصورت الکترونیکی

امکان ارائه نظرسنجی الکترونیکی ارباب رجوع

افزایش دسترسی آسان شهروندان به خدمات بدون مراجعات حضوری

امکان ارائه خدمات شهرداری در گستره قابل توجه جغرافیایی

ارائه خدمات پشتیانی آنلاین در وب سایت شهرداری

ارائه قوانین و مقررات و مراحل گردش کار هر بخش از شهرداری

بهره مندی از فرم های الکترونیکی ساخت، کسب و ….

امکان دریافت درخواست های ۱۳۷ مردمی بصورت الکترونیک، کاهش سردرگمی کارکنان، نظم دهی به اقدامات و رسیدگی منظم به درخواست ها

امکان ارتباطات الکترونیکی ارباب رجوع با مقامات ارشد شهرداری ها

قابلیت های عمومی میز خدمت ( نسخه دیار )

قابلیت سفارشی سازی

متناسب با نیاز و ویژگی های شهرداری شما ، سفارشی سازی فرم ها با کمترین هـزینه ممکن و سریع ترین زمان امکان دارد

پرسش متداول

سواالت متداول و پاسخ آنها به منظور اطلاع رسانی مراحل دریافت خدمت

امکان ارسال پیامک

امکان احراز هویت شهروندان و ارسال پیامک کد تایید بر روی تلفن همراه متقاضی

امکان درخواست الکترونیکی

شهروندان می توانند درخواست های مرتبط با هر یک از بخش ها پس از مطالعه راهنمای خدمت بصورت الکترونیکی ثبت نمایند.

راهنمای کامل خدمت

شامل؛ مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان خدمت، هزینه های مورد نیاز

امکان ارسال مدارک و مستندات

شهروندان می توانند علاوه بر ثبت درخواست خود، مدارک و مستندات مورد نیاز خدمت را ضمیمه و کد رهگیری دریافت نمایید.

قابلیت های اختصاصی میز خدمت ( نسخه دیار )

استعلامات بین دستگاهی

امکان انجام کلیه استعلامات انجام فرآیندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت بدون مراجعه حضوری با صرفه جویی در زمان و وقت.

امکان احراز هویت

شماره موبایل متقاضی در این فرآیند بررسی و کد تایید برای متقاضی ارسال میشود.

فرآیند ساز + فرمساز + گزارشات جامع

این سامانه دارای ماژول های فرآیند ساز و فرم ساز بوده و از گزارشات و تنوع عملکردی برخوردار است.

اتصال به سامانه های تحت وب و اتوماسیون اداری

ثبت هر درخواست به صورت اتوماتیک در اتوماسیون اداری

امکان نظرسنجی الکترونیکی

نظرسنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در راستای سنجش کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت و بهبود ارائه خدمت.

اتصال به درگاه پرداخت الکترونیکی

امکان پرداخت الکترونیکی روی هر درخواست

اتصال فرآیند ها به نقـشه الکترونیکی شـهر

نمایش نقشه در خدمات مکان محور بر اساس منطقه و محله

اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت

خدمات مستقیم استعلامی، دسترسی به سامانه‌های ملی و استانی، پست الکترونیکی ملی، کارتابل شهروندی،

صدور مجوز آنلاین با درج QR-Code

امکان ثبت و صدور مجوز آنلاین از طریق فایل ورد تنظیمی

گزارشات متنوع عملکردی کارشناسان و خدمت

گزارش نظرسنجی به تفکیک خدمت و بازه زمانی با نمایش شاخص رضایتمندی

اصول میز خدمت الکترونیک ( دیار )

شهرسازی، ساخت و ساز و ساختمان

_ صدور پروانه الکترونیکی ساختمان
_ گواهی تعمیرات غیراساسی
_ .........

مشارکت شهروندی

_ ثبت ایده های شهروندی
_ ثبت پیشنهادات شهروندان در راستای بودجه ریزی مشارکت
_ .........

محیط زیست و فضای سبز

_ ثبت تخلفات و رسیدگی به حوزه فضای سبز
_ پاکسازی زمین های بایر
_ .........

حمل و نقل و ترافیک

_ استعلام و پرداخت عوارض خودرو
_ استعلام وضعیت ترافیکی
_ .........

آموزش، پژوهش و فرهنگ

_ فراخوان طرح های پژوهشی
_ جستجوی مصوبات شورای اسلامی شهر
_ .........

حوادث و تخلفات

_ ثبت شکایات ساختمانی
_ ثبت شکایت به بازرسی
_ .........

فضاهای شهری، معابر عمومی و

آرامستانها

_ مجوز برگزاری مراسم و تبلیغات مذهبی
_ صدور/ تمدید مجوز نصب تابلو صنفی
_ .........

امور پیمانکاران ، کسب و کار و مشاغل

_ فراخوان، مناقصات و مزایدات
_ درخواست تحویل قطعی پیمانکاران
_ .........

ارتباطات و نظرسنجی

_ نوبت ملاقات با مدیران مناطق چندگانه شهرداری
_ ارسال و پیگری درخواست به شهردار
_ .........

گردشگری و زندگی در شهر

_ لیست مراکز گردشگری و تفریحی شهر
_ فروش اینترنتی فروشگاه های وابسته به شهرداری
_ .........
  • شرح خدمت
  • مدارک مورد نیاز
  • قوانین و مقررات،
  • استعلامات مورد نیاز
  • فرآیند ارائه خدمت
  • متوسط زمان ارائه خدمت
  • ساعات ارائه خدمت
  • تعداد مراجعات حضوری
  • هزینه ارائه خدمت
  • نحوه دسترسی خدمت
  • نمودار مراحل دریافت خدمت
  • پرسش و پاسخ
  • نظرسنجی کیفیت ارائه خدمت
  • ثبت درخواست

آیا شهروندان شما هنوز برای ثبت و پیگیری خدمات شهروندی به شما مراجعه میکنند؟

آشنایی با سامانه میز خدمت

15درصد تخفیف تا پایان آذر ماه
زمان رو از دست نده !
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
متاسفیم زمان تخفیف به پایان رسیده !

15% تخفیف

سوالات متداول

کافیست از طریق گزینه ی دریافت پیش فاکتور، اطلاعات خواسته شده را برای ما ارسال کنید. همکاران ما در تیم پویاوب در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

امکان راه اندازی سامانه بر روی یک تا سه سرور متناسب با توان دستگاه اجرایییا سزوز اختصاصی میسز میباشد.

خداکثر 15 روز کاری

این زمان متناسب با تعداد خدمت مورد نظز مشتری از یک تا سه ماه زمان لازم دارد.

نظرات مشتریان ما

مشتریان پویا وب سپاهان

پویا وب سپاهان پیشتاز در زمینه طراحی میز خدمت شهرداری ها و دهیاری ها در سطح کشور

برچسب ها:

#میز خدمت

#شهر الکترونیک

#میز خدمت شهرداری

#میز خدمت الکترونیکی

اگر شما مشتری ما هستید و یا ایده خاصی در جهت بهبود این فرایند دارید پیشنهادات و انتقادات خود را بـا مـا در میان بگذارید.