طراحی وب سایت تخصصی

طراحی وب سایت برند سازی   توسعه سفارشی راه اندازی وب سایت تجارت آنلاین درآمد بالا

طراحی وب سایت شرکتی

اکثر ما زمانی که صحبت از یک شرکت یا محصول خاص می شود کنجکاو می شویم بیشتر در مورد آن بدانیم اولین کاری که همه ما در وهله اول انجام می دهیم جستجوی آن برند، شرکت یا محصول در اینترنت است تا اطلاعات بیشتری راجب آن بدانیم. جالب این است که خواسته یا ناخواسته اگر مطلبی در مورد آن در نتایج جستجوی خود پیدا نکنیم. آن را نشانه عدم معتبر بودن آن شرکت، محصول و … می دانیم. بنابراین می توان گفت داشت طراحی وب سایت برای هر شرکت از الزامات است. چرا که یکی از شاخص های معتبر سازی، اعتباربخشی آن شرکت محسوب می شود. که علاوه بر شناساندن آن شرکت به کاربران می تواند اعتمادسازی سازد.

وقت آن رسید که شما نیز شرکت خود را اعتبار بخشید و در نتایج جستجوها قرار بگیرید و گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

طراحی وب سایت فروشگاهی

امروزه ساده ترین، در دسترس ترین روش خرید؛ خرید آنلاین است. به گونه ای که در حال حاضر خرید آنلاین به یک روش رایج و متداول در بین مردم تبدیل شده است امروزه خرید آنلاین به یک روند تبدیل شده است.

چرا خرید آنلاین در بین مردم محبوبیت پیدا کرده است؛ دیگر نیازی نیست شما برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود ساعت ها در فروشگاه های مختلف شهر جستجو کنید و در پایان نیز آن محصول مورد نظر متناسب با خواسته شما نباشد. مردم به راحتی می توانند با چند کلیک ساده در وب سایت آنچه نیاز دارند با رنگ، ظاهر، جنس و …. مد نظر خود بدون اتلاف زمان و وقت خود سفارش دهند و به راحتی درب منزل خود دریافت کنند.

پس اگر شما یک فروشگاه بزرگ چند منظوره با برترین برندها هم داشته باشید اما فروشگاه الکترونیک نداشته باشید اطمینان داشته باشید که سیل عظیمی از مشتریان خود را از دست داده اید چرا که مشتریان شما می توانند فرسنگ ها از شما دور باشند و با چند کلیک ساده شما را پیدا کرده و سفارش دهند اما بدون داشتن وب سایت شما از این مزایا محروم می مانید.پس طراحی وب سایت فروشگاهی می تواند جامعه مشتریان شما رو افزایش دهد.

طراحی وب سایت شخصی

چرا به طراحی وب سایت شخصی نیاز داریم؟

شما ممکن است یک هنرمند، یک متخصص و …. باشید. داشتن یک وب سایت شخصی می تواند معرف شما، حرفه شما، دست ساخته ها و…. باشد. اگر چه یک کارت ویزیت نیز همین مزایا را دارد اما مزیت وب سایت فضای گسترده تعاملی است که برای شما فراهم می آورد که شما دیده شوید. شما با کارت ویزیت تنها می تواند بخش محدودی از جامعه هدف خود را پوشش بدهی که آن هم از طریق تعامل حضوری می باشد اما با داشتن یک وب سایت شخصی شما بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانید مخاطبان خاص خود را داشته باشید.

یک وب سایت به جویندگان شغل کمک می کند تا به راحتی در معرض دید استخدام کنندگان قرار بگیرند و شانس شما برای دریافت یک شغل را افزایش می دهد وب سایت شخصی به استخدام کنندگان کمک می کند تا شما را راحت تر پیدا کنند. استخدام کنندگان اصولا از پایگاه داده رزومه استفاده می کنند اما تنها به این پایگاه بسنده نخواهد کرد و بدان یافتن استعداد مورد نظر خود در سرچ گوگل نیز خواهند بود و جستجوی آنلاین را برای استعداد برتر انجام می دهند. بنابراین داشتن وب سایت شانس شما را برای برگزیده شدن بیشتر خواهد کرد. البته باید در نظر داشته باشید که وقتی درخواست شغلی می کنید، کارفرما شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند، بنابراین داشتن نتایج جستجو با نام دامنه منحصر به فرد خود، همراه با ایجاد یک تصور عالی به شما کمک می کند. مصاحبه را تضمین کنید. وب سایت شخصی شامل تجربه کار و تحصیلات شماست، از این نظر شبیه به یک رزومه است. برخی حتی آن را یک وب سایت رزومه شخصی می دانند.بنابراین از این امکان استفاده کنید تو نقاط قوت خود را به اشتراک بگذارید و نشان دهید که چرا کسی باید شما را استخدام کند.

خدمات جانبی پویا وب سپاهان

خدمات سئو وبهینه سازی

آنالیز و بررسی رایگان وضعیت سئو سایت شما، مشاوره جهت برطرف نمودن مشکلات و افزایس رتبه سایت شما و بهینه سازی پیشرفته

سامانه اطلاع رسانی

اطلاع رسانی آسان، تبلیغات موثر، کم هزینه بدون اتلاف وقت؛ تنها با چند پیام موثر با سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی.

مشاوره کسب و کار

به شما راه را نشان می دهیم و تا پایان راه در کنارتان هستیم. مشاوره و ارائه جدیدترین متدهای تحول کسب و کار

دیجیتال مارکیتنگ

خدمات سئو، بازاریابی محتوا، تبلیغات مجازی، ایمیل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و سایر خدمات وابسته

15درصد تخفیف تا پایان خرداد ماه
زمان رو از دست نده !
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
متاسفیم زمان تخفیف به پایان رسیده !

15% تخفیف

نظرات مشتریان ما

پویا وب سپاهان اولین مجری شهر،شهرداری الکترونیک در کشور

برای ثبت درخواست مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید!