طراحی سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی

اگر شما بدنیال شغل هستید. باید بدانید یک وب سایت به جویندگان شغل کمک می کند تا به راحتی در معرض دید استخدام کنندگان قرار بگیرند. وب سایت شانس شما برای دریافت یک شغل افزایش می دهد. وب سایت شخصی به استخدام کنندگان کمک می کند تا شما را راحت تر پیدا کنند. استخدام کنندگان اصولا از پایگاه داده رزومه استفاده می کنند.

اما تنها به این پایگاه بسنده نخواهد کرد و بدنبال یافتن استعداد مورد نظر خود در سرچ گوگل نیز خواهند بود. بنابراین داشتن وب سایت شانس شما را برای برگزیده شدن بیشتر خواهد کرد. شما با طراحی یک وب سایت شخصی می توانید توانایی ها و زرمه کاری خود را با صاحبان شماغل به اشتراک بگذارید. البته باید در نظر داشته باشید که وقتی درخواست شغلی می کنید. کارفرما شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند.

بنابراین داشتن نتایج جستجو با نام دامنه منحصر به فرد خود، همراه با ایجاد یک تصور عالی به شما کمک می کند. مصاحبه را تضمین کنید. وب سایت شخصی شامل تجربه کار و تحصیلات شماست، از این نظر شبیه به یک رزومه است. برخی حتی آن را یک وب سایت رزومه شخصی می دانند. بنابراین از این امکان استفاده کنید و نقاط قوت خود را به اشتراک بگذارید و نشان دهید که چرا کسی باید شما را استخدام کند.

اگر شما یک متخصص در حرفه خود هستید؛

شما ممکن است یک هنرمند، یک متخصص و …. باشید. داشتن یک وب سایت شخصی می تواند معرف شما، حرفه شما، دست ساخته ها و…. باشد. اگر چه یک کارت ویزیت نیز همین مزایا را دارد. اما مزیت وب سایت؛ فضای گسترده تعاملی آن است که به بهتر دیده شدن شما کمک می کند. شما با کارت ویزیت تنها می توانید بخش محدودی از جامعه هدف خود را پوشش بدهید که آن هم از طریق تعامل حضوری می باشد اما با داشتن یک وب سایت شخصی شما بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانید مخاطبان خاص خود را داشته باشید.

دیگر نیازی نیست شما مدام در وب سایت های کاریابی بدنبال آگهی های کارفرما باشید. اگر در حرفه خود خبره هستید می توانید با بالا آرودن سئو سایت شما بهتر و درجه یک دیده شوید. آنجاست که دیگر کارفرمایان برای کار کردن با شما با شما تماس خواهند گرفت

15درصد تخفیف تا پایان خرداد ماه
زمان رو از دست نده !
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
متاسفیم زمان تخفیف به پایان رسیده !

15% تخفیف

نظرات مشتریان ما

اگر نیاز به مشاوره داری تا بفهمی چطوری می تونی به کسب و کارت رونق بدی و ی تحولی در کارت ایجاد کنی. اگر نمیدونی داشتن وب سایت برات ضروری یا نه؟؟؟؟
اگر دوست داری بهتر دیده بشی و محصولاتت رو بهتر بفروشی ما کنارت هستیم تا کمکت کنیم.
هلدینگ تخصصی آواسازان یکی از دپارتمان های پویا وب می باشد که به صورت تخصصی در زمینه های مشاوره تخصصی کسب و کار، راهکارهای افزایش فروش و توسعه کسب و کار، دیجیتال مارکیتنگ و تبلیغات آنلاین به صورت تخصصی در حال فعالیت می باشد. پس با ما در ارتباط باش.

برای ثبت درخواست مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید!