بازاریابی محتوا پویا وب سپاهان
یکی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا است که برند شما می تواند برای دستیابی و جذب مشتریان از آن استفاده کند. در بازاریابی محتوا هدف تولید محتوایی گیرا، جذاب و مرتبط با موضوع است. جلب توجه مخاطب و در پی آن فروش و ارائه خدمات. در بازاریابی محتوا تمام تکنیک های موثر بکارگرفته می شود تا مخاطبان بالقوه، بالفعل شوند. بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا با افزایش ترافیک وب سایتتان، رتبه بهتری نیز در سئو سایت خود ایجاد کنید. اعتماد مخاطبان بیشتری را جلب کنید و بهتر دیده شوید.
در تولید محتوای سودمند، باید بدانید محتوا را برای چه گروه از مخاطبانتان ایجاد می کنید، چه هدفی از ایجاد آن دارید. در پی تولید این محتوا چه سودی برای مخاطب رقم می زنید و …..
اهمیت بازاریابی محتوا
اهمیت محتوا در چگونگی ایجاد ارتباط مطلوب با مخاطب، همراه سازی او در جهت جذب مخاطب و ارتباط محتوا با کسب و کار و بیزینس شماست. در واقع محتوا نویس بایستی توانایی داستان پردازی به شیوه غیرمستقیم را به خوبی بداند تا بنواند نه تنها مخاطب را برای خواندن مطلب با خود همراه کند بلکه آنچه را برای انتقال به مخاطب در نظر دارد به شیوه ای داستان گونه به مخاطب منتقل کند. بنابراین نیاز به تخصص و تجربه دارد. اگر شما نیز بدنبال یافتن راهکاری برای تولید محتوای شبکه های اجتماعی خود هستید می توانید با ما همراه شوید.
تولید محتوای وب سایت
بخش مهمی از وب سایت شما محتوای آن می باشد که اگر دارای استراتژی مناسب با کسب و کار شما نباشد نه تنها موثر نیست بلکه می تواند باعث وفع مخاطبان شما باشد. محتوا نویسی روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد. که نیاز به تخصص دارد.
تولید محتوای شبکه های اجتماعی
در حال حاضر شبکه های اجتماعی گوی سبقت را در عرصه دیجیتال ربوده اند و مخاطبان زیادی را جذب خود نموده اند. بنابراین شما می تواند با تولید محتوای مناسب بخش اعظم این مخاطبان را به سمت خود هدایت کنید.
بازاریابی یا تبلیغات ؟؟؟؟
واژه بازاریابی محتوا شاید ذهن شما را به سمت تبلیغات ببرد. اما واژه تبلیغات در جامعه ما یک واژه با بار معنای منفی تلقی می شود. چرا که اغلب، تبلیغات را موضوعی آزادهنده و مزاحم می دانند. نوع ارائه مطالب در تبلیغات تهاجمیست، مبلغ تنها هدفش نمایش و معرفی محصول به مخاطب است، مخاطبی که عام است. بسیار دیده می شود که افراد در حال تماشای تلویزیون هنگام پخش تبلیغات، کانال را عوض می کنند. و یا در صورت دریافت پیامک های تبلیغاتی، دریافت تبلیغات گوشی های خود را غیر فعال می کنند. اینها همه یعنی؛ این نوع از محتوا آزار دهنده است. ما در بازاریابی محتوا قصد نداریم برای برند شدن، فروش بیشتر و یا جذب مخاطب آنها را مجبور به خرید کنیم. بلکه قصد داریم تا با تولید محتوای مناسب، مفید و کارآمد؛ آن دسته از مخاطبانی را که خود بدنبال محصول و خدمات ما هستند به خود جذب کنیم.
مزایای بازاریابی محتوا
اشتراک توانمندی ها
با تولید محتوای مرتبط با کسب و کار شما توانمدی های خود را در حوزه فعالیتتان به مخاطب نشان می دهید.
کسب اعتماد و اعتبار
محتواهای تولیدی شما علاوه بر نشان دادن توانمندی شما در حوزه فعالیتتان، اعتماد و اعتبار شما را بالا می برد.
رفع ابهامات مخاطبین
محتوایی که شما تولید می کنید مطمعنا پاسخی به ابهامات و سوالات مخاطبانتان است.
بهبود سئو
محتواهای مفید باعث جذب مخاطب به صفحات، تعامل در وب سایت و بدنبال آن افزایش سئو سایت می شود
مزایای بازاریابی صوتی و تصویری
برندسازی بهتر
امکان اشتراک محتوای ویدئوی شما توسط مخاطبان بالاتر است درنتیجه بهتر دیده می شوید
افزایش سئو سایت
اگر وب سایت دارید، استفاده از ویدئو بازدید از سایت و سئو سایت شما را افزایش می دهد.
جذب مخاطب بیشتر
محتوای تبلیغاتی شما از طریق ویدئو و صوت بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.
افزایش نرخ کلیک ایمیلی
استفاده از فایل ویدئویی در ایمیل نرخ کلیک را ۲۰۰-۳۰۰ درصد بالا می برد.