سئو داخلی (on-page seo)

سئو داخلی (on-page SEO)

سئو داخلی (on-page SEO) در تعریف کلی شامل عملیات بهینه سازی صفحات وب سایت به منظور افزایش رتبه و دریافت ترافیک با کیفیت بیشتر در نتایج حاصل از موتورهای جستجو می باشد. موتورهای جستجو به یک وب سایت از دید کلی نگاه می کنند. بنابراین چینش صفحات مطابق با اصول سئو در رتبه بندی صفحات شما موثر خواهد بود. سئو داخلی شامل تمام استراتژی های بهبود محتوا و کدهای درون صفحه است. در سئو داخلی شما می توانید کیفیت کد، تنظیمات فنی، محتوای بصری و متنی خود مانند استفاد ه از کلمات کلیدی، برچسب عنوان، محتوای کارپسند، عنوان متا، برچسب های توضیحات و ….. را بهبود بخشید.

آیتم های سئو داخلی (on-page SEO)

آیتم هایی که باید در سئو داخلی رعایت شوند و به نوعی از آنها به عنوان تکنیک های سئو یاد می شود به صورت کلی شامل موارد زیر می شوند:
۱) استفاده از آدرس (URL) های کوتاه و توصیفی صفحات
۲) استفاده از عناوین مرتبط با محتوا، کوتاه، خوانا و جذاب برای خواننده
۳) بهینه کردن برچسب های عنوان
۴) استفاده از متاتگ ها و بهینه کردن آن
۵) بهینه کردن توضیحات متا
۶) استفاده از هدرهای فرعی با عنوان H1, H2, H3 , …..
۷) استفاده از کلمه کلیدی منحصر به فرد برای صفحه که تنها در این صفحه از سایت بکار گرفته شده باشد و بهترین واژه برای توصیف محتوای صفحه باشد.
۸) استفاده از تصاویر مرتبط با محتوا و بهینه سازی عکس ها
۹) استفاده از پیوندهای داخلی مرتبط با محتوا
۱۰) و …….

توصیه های سئو داخلی

قبل از انجام این موارد بهتر است هدف خودتون را از ایجاد صفحه موردنظر بدانید، کلمه کلیدی منحصر به فرد آن را انتخاب کنید. توضیحات موثر برای آن ایجاد کنید. رقبای خود را بشناسید و نتایج جستجوهای گوگل را در مورد محتوایی که می خواهید در صفحه پیاده سازی کنید بررسی کنید تا با دید بهتری کلمات کلیدی و توضیحات، عنوان صفحه، زیرعنوان های خود را انتخاب کنید و بتوانید به رتبه بهتری نسبت به رقبای خود دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 3 =

فهرست