راهکارهای افزایش بازدید سایت

افزایش-بازدید-وب-سایت

راهکارهای افزایش بازدید سایت

آنچه خواهید خواند

راهکارهای افزایش بازدید سایت

۱) قبل از هر چیز لازم وب سایتی که طراحی میشه اصول طراحی رو به درستی رعایت کرده باشه. این اصول از طراحی کاربر پسند گرفته تا ریسپانسیو بودن , …..همه و همه یعنی اسکلت و ساختمان وب سایتت رو اصولی طراحی کنی که در جذب مخاطب و بازدید بیشتر از وب سایت موثر هست

۲) مرحله بعد بهتر هست محتوای موثر، کارآمد تولید بشه و از لحاظ گرافیکی جذاب باشه

۳) سوم اینکه بعد راه اندازی وب سایتت بهتر اون رو به گوگل معرفی کنی، تا محتوای وب سایتت به راحتی توسط موتورهای جستجو مورد خزش قرار بگیرند و در دسترس عموم قرار بگیرند.

۴) حالا بهتر که محتوای وب سایتت بهینه کنی تا مورتورهای جستجو راحت تر اون رو بررسی کنن. (بهینه سازی موتورهای جستجو (seo))

یکی از مهم تن راهکارهای افزایش بازدید سایت همانطور که در مبحث سئو چیست نیز توضیح دادیم بهینه سازی موتورهای جستجو هست. موتورهای جستجو زمانی می تواند وب سایت شما را به مخاطبین نمایش بدهند که شما وب سایت خود را به گوگل معرفی کرده باشید و آن را بهینه سازی کرده باشید. شما با بهینه سازی وب سایتتان امکان دیده شدن وب سایتتان توسط مخاطبان را افزایش می دهید. و در نتیجه بازدید از وب سایتتان افزایش میابد.

۲) بروزرسانی محتوا

چنانچه شما وب سایت خود را رها کنید و مطالب آن را بروزرسانی نکنید، مخاطبان شما انگیزه برای دبال کردن شما نخواهند داشت. بهتر است محتواهای مرتبط با فعالیت خود تهیه کنید و آنها را در وب سایت خود بارگذاری کنید. محتوای مرتبط با کسب و کار شما سبب بالا رفتن سئو سایت شما و انگیزه مخاطبین برای دنبال کردن شما می شود. اگر نمیتوانید محتوا تولید کنید با ما تماس بگیرید

۳) ارتباط با شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی خود را متناسب با محتوای وب سایت خود بروز نگه دارید و مطالب خود را اشتراک گذاری کنید. از قابلیت اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی غافل نشوید.

۴) محتوای صوتی و تصویری ایجاد کنید

محتوای صوتی و تصویری تاثیر بسیار بالاتری بر روی نخاطبین دارند تا محتواهای متنی. سعی کنید پادکست و ویدئوهایی با محتوا آموزنده ایجاد کنید. این باعث می شود تا مخاطبانتان زمان بیشتری در وب سایت شما بسر ببرند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به محصول
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x