سامانه نوبت دهی و رزرواسیون

معرفی سامانه نوبت دهی و رزرواسیون

سامانه نوبت دهی و رزرواسیون مناسب کسب و کارها، سازمان ها و ارگان هاییست که نیاز به مدیریت زمان و برنامه ریزی در نوبت هی مراجعه کنندگان خود دارند.

با ایجاد سامانه نوبت دهی شما زمان های مورد نظر خود را به صورت لیست در اختیار کابران و مراجعه کنندگان قرار می دهید تا بدون مراجعه حضوری، سردرگمی و هرج و مرج درخواست خود را ثبت نمایند. برای آشنایی کامل با سامانه با ما همراه باشید.

مزیت های استفاده از سامانه ی نوبت دهی و رزرواسیون

بدون نیاز به سخت افزار قدرتمند

کنترل پنل فارسی و آسان

قابلیت گزارش گیری

دسترسی به کلیه رزروهای مشتریان

ثبت تعطیلات و عدم ارائه ی خدمات

اتصال به سامانه پیامک و ایمیل

چرا نوبت 724 ؟

قیمت رقابتی

پشتیبانی حرفه ای

ضمانت بازگشت وجه

سرور های قدرتمند

طراحی جذاب

کاربری ساده

آموزش رایگان

بروزرسانی رایگان

سوالات متداول

بله، تا ۶ ماه پشتیبانی و مدیریت سایت کاملا رایگان از طریق تیکت و در صورت لزوم با نرم افزار AnyDesk پشتیبانی لازم انجام می شود. که شامل رفع خطا ها و آموزش های لازم است.

کینگ منو کارش تامین سایت و منوی دیجیتال برای کسب و کار شماست کافیه که همین الان فرم ثبت نام در کینگ منو رو پر کنید ، همکاران ما درتیم پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

در قسمت پکیج ها تمامی ویژگی ها و ماژول های مربوط به منوی دیجیتال موجوده شما میتونید با مراجعه به این قسمت و با توجه به نیاز خودتون پکیج مورد علاقتون رو انتخاب بکنید به علاوه همکاران ما در تیم پشتیبانی در کنار شما هستند تا به سوالاتتون در این زمینه پاسخ بدن

خیر، در کینگ منو فقط یکبار هزینه تولید از شما دریافت میگردد.

البته، مشتریان شما میتوانند آیکون وب اپلیکیشن شما را با نام و برند شما بر روی تلفن همراه خود داشته باشند.
 

طرز استفاده از منو های کیوآرکدی بسیار آسان است.تنها کار ممکن اینه که از طریق دوربین گوشی بارکد های QR رو اسکن کنید. توجه داشته باشین که در تلفن همراه های بروز قابلیت اسکن کردن بارکد های QR موجود هستش و شما نیاز ندارین اپلیکشین خاصی را نصب کنید.

مجموعه ی ما تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما از طرح یا پشتیبانی داره.

نظرات مشتریان ما

برخی مشتریان ما