سئو خارجی (off- page SEO)

سئو خارجی (off- page SEO) کلیه اقدماتی را شامل می شود که شما در جهت بهبود و ارتقای رتبه سایت خود در امور مرتبط با فضای خارج از وب سایت خود اعمال می کنید. در سئو خارجی همه چیز به ارتباطات برمیگردد. اعتبار و ارتباط شما در فضای خارج از وب سایت.

عوامل اصلی سئو خارجی

۱) اعتبار دامنه شما

اگر دامنه شما دارای تاریخچه باشد یعنی مدت زمان زیادی باشد که در حال فعالیت است . چه شما و چه کسان دیگری قبل از شما. بنابراین از دید گوگل دارای اعتبار بالاتری خواهد بود تا دامنه ای که به تازگی راه اندازی شده است.

۲) بک لینک ها (پیوندهای مرتبط با محتوای خارج از سایت)

این لینک ها می توانند عناصر اساسی برای بهینه سازی سئو خارجی محسوب شوند. توصیه می شود برای انتخاب بک لینک ها به سراغ معتبرترین سایت ها بروید. دقت کنید این سایت ها دارای محتوای مرتبط با محتوایی باشند که به آن لینک میشوند . برای موترهای جستجو تعداد وب سایت هایی که به آنها لینک می شوید نیز حائز اهمیت است. اما گرفتن لینک از هر سایتی می تواند تاثیرات مخرب بر رتبه شما داشته باشد چرا که موتورهای جستجو به خوبی لینک های مفید و با کیفیت را تشخیص می دهند. گوگل به بک لینک های طبیعی تر رتبه بالاتری می دهد تا بک لینک هایی که بیشتر جبنه تجارت دارند و با هدف تبادل لینک ایجاد می شوند.

۳) حضور و تعامل در صفحات اجتماعی

حضور شما و داشتن تعامل موثر در شبکه های اجتماعی و اشتراک مطالب خود در آن شبکه ها خود یکی از راهکارهای موثر سئو خارجی محسوب می شود. می تواند به ارتقا رتبه شما و ترافیک سایت شما کمک کند. وقتی شخصی محتوای شما را در شبک های اجتماعی به اشتراک می گذارد. موتور های جستجو این عمل را مبنی برای مفید و کارامد بودن محتوا تلقی می کنند و در نتیجه رتبه بالاتری به شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × 3 =

فهرست