نحوه ایجاد اکانت بیرینسی یا تجاری

اکانت-بیزینس

نحوه ایجاد اکانت بیرینسی یا تجاری

آنچه خواهید خواند

نحوه ایجاد اکانت بیرینسی یا تجاری

ممکن شما هم یک کسب و کار موفق باشید که هنوز اکانت تجاری خودتون رو در اینستاگرام راه اندازی نکرده باشید. مطمعنن با توجه به ورودتون به این صفحه به اهمیت حضورتون در فضای مجازی پپی بردید بویژه اینستاگرام اون هم این روزها که هر کسی برای یافتن خواسته هاش به سراغ سرچ اینستاگرام میاد. اگر تو کارت موفقی اما هنوز اکانت بیزینسی یا تجاری اینستاگرام نداری. بهت پیشنهاد می کنم هر چه سریعتر هویت برندت رو داخل اینستاگرام ایجاد کن.

مرحله اول) برای ایجاد یک اکانت تجاری یا بیزینسی ابتدا شما باید یک اکانت ساده ایجاد کنید در واقع تنها راه ایجاد اکانت بیزینسی همین هست که ابتدا اکانت معمولی ایجاد کنید و سپس آن را به اکانت تجاری تبدیل کنید.  پس اگر اکانت معمولی از قبل داشتید دیگه نیازی به ایجاد اکانت نیست فقط کافیه تغییر اکانت بدید. قبل از ایجاد اکانت بهتر هست اینستاگرام خودتون رو به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. سپس به بخش پروفایل شخصی خودتون برید و از سمت بالا بر وری سه خط کلیک نمایید.  تا به بخش تنظیمات یا setting دسترسی پیدا کنید. بر روی گزینه تنظیمات یا setting کلیک نمایید.

 

نحوه ایجاد اکانت بیرینسی یا تجاری

از بخش setting بر روی گزینه اکانت کلیک نمایید و در صفحه مورد نظر به انتهای صفحه رفته و گزینه switch to Professional Account کلیک نمایید.

                                                                                          

با کلیک بر روی گزینه switch to Professional Account از شما می خواهد تا نوع کسب و کار خود را از دسته بندی موجود انتخاب کنید اگر در دسته های اورده شده آیتم مورد نظر خود را نیافتید از بخش سرچ آن اقدام کنید . سپس از شما می خواهد تا نوع اکانت بیزینسی خود رو انتخاب کنید اگر شما یک شرکت، مجموعه، برند تجاری و تولید کننده هستید بایستی گزینه Business رو انتخاب کنید و اگر سلبرینی، اینفلونسر و … هستید بایستی گزینه creatoor را انتخاب نمایید.

 

       

سپس بر روی گزینه next کلیک نماید تا به مرحله بعد وارد شوید. در این مرحله اطلاعات تماس خود را وارد کنید اطلاعات شامل ایمیل، شماره تماس و لوکیشن شما هست اگر نمیخواهید شماره تماس شما قابل مشاهده باشد میتوانید در این مرحله فقط ایمیل خود را وارد کنید.

پس از این مرحله از شما می خواهد تا اکانت اینستاگرام خود را به ححساب فیسوبکتان متصل کنید این گزینه اختیاری می باشد. ولی بهتر است برای بهره گیری از ابزارهای اینستاگرام این اتصال را برقرار کنید. در صورتی که نمیخواید اتصال برقرار شود گزینه skip و اگر اکانت فیس بوک دارید با استفاده از فیلترشکن گزینه login to Facebook  را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که برای برقراری این اتصال لازم است که شما ادمین اکانت فیس بوک باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به محصول
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x