راهکارهای افزایش سئو

افزایش-سئو

راهکارهای افزایش سئو

آنچه خواهید خواند

راهکارهای افزایش سئو

راهکارهای افزایش سئو

راهکارهای افزایش سئو محدود به یک یا چند تکنیک نمی باشد. چرا که گوگل مدام در حال بروزرسانی ساختارها و الگوریتم های خود برای خزش در میان صفحات می باشد در این مقاله به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

  • افزایش سرعت بارگذاری صفحات

سرعت بارگذاری محتوای وب سایت شما تاثیر زیادی در رتبه بندی شما توسط گوگل دارد. گوگل توسط ربات سرعت بارگذاری صفحات شما را تشخیص می دهد و نسبت به آن به سایت شما رتبه می دهد. علاوه بر رتبه بندی شما توسط گوگل، کندی بارگذاری صفحات وب سایت در نحوه تعامل شما با مخاطبانتان نیز تاثیر گذار خواهد بود. زمانی که صفحات شما به کندی بارگذاری می شود درصدی از مخاطبان شما کلافه شده و صفحات را بدون بازدید می بندند و این خود در بازخورد گوگل موثر است. یعنی میزان تعامل و حضور مخاطب در صفحه شما بسیار کم خواهد بود و این گزینه را نیز از دست خواهید داد.  در نتیجه این تعامل منفی به رتبه سایت شما آسیب خواهد زد.

  • بروزرسانی مداوم

اگر شما وب سایت خود را طراحی کرده اید و پس از آن دیگر به آن سرنزده باشید. مطمئن باشید رتبه اولیه خود را نیز در میان موتورهای جستجو از دست داده اید. اگر شما وب سایت خود را برای مدت طولانی رها کنید و برای آن محتوایی تولید نکنید. پس از گذشت مدتی به اصطلاح وب سایت شما به خواب می رود و  گوگل به شما رتبه منفی می دهد. شما بایستی با فعالیت خود در وب سایت به بازدیدکنندگان و مخاطبانتان دلیلی برای مراجعه مجدد بدهید. لازم است شما محتوایی جدید با کیفیت و مرتبط با وب سایتتان ارائه دهید  تا مخاطب را متمایل به مراجعه مجدد کنید.

  • بهینه سازی تصاویر

وجود محتوای تصویری در وب سایت کمک می کند تا محتوای شما جذابتر باشد . آنچه چشم مخاطب را نوازش می دهد و سبب می شود تا فضای خشک محتوای متن را به محتوایی قابل خواندن تبدیل کند تصاویری مرتبط با محتوای شماست. اما تصاویر تنها نقش زیباسازی ندارند. تصاویر خود در رتبه دهی وب سایت شما موثر خواهند بود . کافیست آنها را بهینه ساری کنید. تصاویر بزرگ باعث کندی بارگذاری صفحات شما می شوند. علاوه بر این تصاویر می توانند برای جستجوهای کلمات کلیدی شما گرینه مناسبی باشند. کافیست نام عکس را به کلید واژه مدنظر خود بهینه کنید.