ابلاغ درجه ۲۱۴ دهیاری استان سمنان

ابلاغ درجه ۲۱۴ دهیاری

ابلاغ درجه ۲۱۴ دهیاری استان سمنان

آنچه خواهید خواند

علی قربانی؛ معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر از ابلاغ تعیین و ارتقا درجه ۲۱۴ دهیاری‌ استان سمنان داد و گفت: این در حالیست که تمامی دهیاری‌های استان سمنان درجه‌بندی شده‌اند.

علی قربانی همچنین افزود، در نود و هفتمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ که در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، مدارک مربوط به تعیین و ارتقای درجه‌ دهیاری‌های استان سمنان بررسی و ۲۱۴ دهیاری واجد شرایط شناخته شد و  مراتب ارتقا و تععین درجه انها در دستور کار قرار گرفت.  بر این اساس درجه ۴۱ دهیاری تعیین و درجه ۱۷۳ دهیاری ارتقا یافت.

وی همچنین افزود: علاوه بر شاخص‌های وسعت، جمعیت و درآمد به موجب دستورالعمل جدید نحوه ی درجه‌بندی دهیاری‌ها، شاخص‌های ظرفیت گردشگری و مرکزیت دهستان ، در درجه‌بندی دهیاری‌های کشور تأثیرگذار می‌باشند.

قربانی با بیان اینکه درجه‌بندی دهیاری‌ها در ساماندهی و نظام‌بخشی به ساختار تشکیلاتی دهیاری‌ها مؤثر است، ذکر کرد: لازم است استانداری‌های سراسر کشور، تمامی دهیاری‌های فاقد درجه خود را بر اساس شاخص‌های موردنظر در دستورالعمل نحوه درجه‌بندی دهیاری‌های کشور، احصا و مراتب را پس از تأیید کمیسیون تعیین درجه دهیاری‌های استان، برای بررسی در کمیسیون ملی تعیین درجه دهیاری‌ها، به معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

وی با اعلام اینکه استان سمنان از جمله استان‌هایی است که تمامی دهیاری‌های آن درجه‌بندی شده‌اند، افزود: درجه ۷۸ درصد دهیاری‌ها ۱ و ۲ است و  ۹ درصد دهیاری های استان سمنان دارای درجات ۳ و ۴ و ۱۳ درصد دهیاری ها نیز درجه ۵ و ۶ دارند.

 

طراحی وب سایت دهیاری ها توسط شرکت پویا وب سپاهان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاهده نمونه ها کلیک نمایید

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به محصول
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x