سیستم نوبت دهی پیامکی چیست؟

53

سیستم نوبت دهی پیامکی چیست؟

آنچه خواهید خواند

سیستم نوبت دهی پیامکی به صورت اتوماتیک وار و شبانه روزی خدمات مربوط به ثبت نوبت را انجام می دهد. بدین ترتیب متقاضیان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و با صرف کمترین زمان نوبت هایشان را رزرو کنند. امروزه بسیاری از کسب و کارهای مختلف از این سیستم برای ساماندهی به ثبت نوبت متقاضیان استفاده می کنند. در حقیقت علاوه بر نوبت دهی، بازاریابی پیامکی نیز با استفاده از این سیستم انجام می شود. بدین ترتیب صاحبین مشاغل می توانند با یک تیر دو نشان بزنند. هم به وضعیت نوبت دهی مشتریان و مراجعه کنندگان سر و سامان دهند و هم تبلیغات مربوط به حیطه کاری شان را از طریق پیامک برای این افراد ارسال کنند.

امکانات سیستم نوبت دهی پیامکی

سیستم نوبت دهی پیامکی دارای امکانات متعددی است. با توجه به امکانات نوبت دهی پیامکی می توان در موارد مختلف و به چند منظور از این سامانه استفاده کرد. به همین علت در این بخش تصمیم داریم امکانات نوبت دهی پیامکی را برای شما عنوان کنیم تا متوجه کاربرد سیستم پیامک نوبت دهی شوید. به مواردی که در ادامه مطرح می کنیم، توجه داشته باشید.

  • امکان تعریف یک الگوی خاص

سیستم نوبت دهی پیامکی به شما این امکان را می دهد که یک الگوی خاص را برایش تعریف کنید. اما چگونه؟ به عنوان مثال یک پزشک برای نوبت دهی به بیماران خود از سیستم نوبت دهی پیامکی استفاده می کند. ساعت کاری این پزشک محدود است. بنابراین باید به این سیستم الگوی خاصی بدهد تا در ساعت هایی که پزشک در مرکز درمانی حضور ندارد، نوبتی برای بیماران ثبت نشود. این یکی از کارآمدترین امکانات سیستم نوبت دهی پیامکی است که از به وجود آمدن بی نظمی در نوبت دهی به مراجعه کنندگان جلوگیری می کند.

  • عدم ثبت نوبت تکراری

گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد قبلا نسبت به ثبت نوبت اقدام کرده باشند، اما مجدد این کار را انجام دهند. با استفاده از سیستم نوبت دهی پیامکی می توان از این اتفاق جلوگیری کرد. بدین ترتیب افرادی که قبلا نوبت خود را ثبت کرده باشند، دیگر نمی توانند نوبت بگیرند. این یکی از مزایا و امکانات نوبت دهی پیامکی است که از بی نظمی در نوبت دهی جلوگیری می کند.

  • امکان ثبت شماره مشتریان و مراجعه کنندگان

در سیستم نوبت دهی پیامکی امکان ثبت شماره مشتریان یا مراجعه کنندگان وجود دارد. بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از این قابلیت شماره مشتریان و مراجعه کنندگان ثابت خود را در
سیستم ثبت کنید. پس از آن امکان بازاریابی پیامکی و ارسال تبلیغات به این شماره ها وجود خواهد داشت.

  • امکان تعریف قالب آماده

سیستم نوبت دهی پیامکی با ارسال یک متن تعیین شده به افراد، نوبت آنها را فیکس می کند. شما می توانید با توجه به کسب و کار و نوع فعالیتتان یک متن به خصوص را برای سیستم تعریف کنید. در این صورت مشتریان یا مراجعه کنندگان با همان متنی که شما آماده کرده اید، نوبت خود را رزرو می کنند.

کاربرد های سیستم نوبت دهی پیامکی

حالا که با امکانات نوبت دهی پیامکی آشنا شدید خوب است تا شما را با کاربرد این سیستم نیز آشنا کنیم. به طور کلی در ابتدا از سیستم نوبت دهی پیامکی فقط برای مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده می شد. در حقیقت همه ما در گام اول این گونه با این سیستم آشنا شدیم. اما به مرور زمان و با توجه به مزایایی که این سیستم دارد، استفاده از آن برای تمامی کسب و کارها رایج شده. به گونه ای که بسیاری از مشاغلی که مراجعه کنندگان زیادی دارند، برای نظم بخشیدن به وضعیت نوبت دهی از این سیستم استفاده می کنند.
سیستم نوبت دهی پیامکی برای مراکز درمانی، بیمارستان ها، سالن های زیبایی، تعمیرگاه های تخصصی خودرو، آموزشگاه ها و کلاس های آموزشی و… کاربرد دارد. آیا شما تا کنون از این سیستم برای فیکس کردن نوبت خود استفاده کرده اید؟ اگر از این سیستم استفاده کرده باشید متوجه می شوید که در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید نوبت خود را دریافت کنید. علاوه بر این مورد، دریافت نوبت از طریق پیامک با سرعت بالایی انجام می شود. سیستم نوبت دهی پیامکی صرفا برای رزرو نوبت مورد استفاده قرار نمی گیرد. بلکه با توجه به امکانات گسترده این سیستم در بسیاری از موارد نیز از آن استفاده می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به محصول
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x