شارژ سامانه پیام کوتاه به چه صورت میباشد؟

43

شارژ سامانه پیام کوتاه به چه صورت میباشد؟

آنچه خواهید خواند

اولین مرحله پس از فعالسازی پنل جهت ارسال پیامک شارژ سامانه پیامکی می باشد و در این مقاله به سوالات متداولی که کاربران در این مرحله با آن برخورد می کنند خواهیم پرداخت. به طور مثال چقدر سامانه پیامکی نام را شارژ نماییم؟ تعداد پیامک چیست؟ و یا اعلام می کنند سامانه پیامکی مان را 1000 تومان شارژ نمودیم اما بالای پنل پیامکی مان عدد 59 را نمایش می دهد؟! و بسیاری سوالات دیگر که با مطالعه ی این مقاله می توانید پاسخ یکایک سوالات را بیابید.

اولین مرحله جهت ارسال پیامک این است که وارد منوی اطلاعات مالی – شارژ حساب شوید.

در این بخش شما می توانید پنلتان را شارژ نمایید. اگر مبلغ خاصی جهت شارژ مد نظر دارید  مبلغ را در کادر مربوط به مبلغ وارد نمایید . سیستم تعرفه شما را بر اساس مبلغ شارژ مشخص کرده و تعداد پیامک های ارائه شده پس از شارژ را به شما نمایش می دهد. شما می توانید در صورتی که تعداد پیامک خاصی جهت شارژ مد نظر دارید در قسمت تعداد پیامک ، تعداد را درج نمایید تا مبلغ را به شما نمایش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شارژ و تعرفه های سامانه مطالعه ی مقالات نحوه ی شارژ پنل پیامک انبوه و خرید سامانه پیامکی و تعرفه پیامک  را به شما پیشنهاد می نماییم.

 

حال پس از انتخاب روش پرداخت و پرداخت مبلغ ، سامانه ی شما به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد.

مبلغ شارژ به صورت پیامکی در بالای سامانه ی شما نمایش داده خواهد شد. دقت کنید تعداد پیامک ها به شما نمایش داده می شود نه مبلغ شارژ. به عبارتی شما اگر پنلتان را 10000 ریال شارژ نمایید ، به شما 59 پیامک ارائه خواهد شد. در صورت ارسال پیامک از اعتبار شما کم شده و یا در صورت شارژ مجدد به تعداد پیامک باقی مانده افزوده خواهد شد.

نکته ) در بسیاری از مواقع پس از شارژ پنل عدد اعتبار شما تغییر نمی کند. این مورد مربوط به cache مرورگر شما می باشد. می توانید یکبار مرورگرتان را رفرش نمایید تا اعتبار جدید شما نمایش داده شود.

نکته ) امکان نمایش اعتبار کسر شده و یا اضافه شده نیز از طریق منوی اطلاعات مالی تراکنش های مالی میسر می باشد و شما می توانید /تعداد پیامک های کسر شده و یا اضافه شده به سامانه پیامک تان را طور کامل مشاهده نمایید.

نکته ) در سامانه پیامکی ایده پردازان ، محدودیتی در مبلغ شارژ ندارید و می توانید هر مبلغی که مد نظر داریر پنلتان را شارژ نمایید. همچنین محدودیتی در تاریخ مصرف شارژ اعمال شده ی شما وجود ندارد و شما می توانید بدون محدودیت هر زمانی که خواستید پیامک هایتان را ارسال نمایید. ( پیامک ها با گذشت زمان منقضی نمی شوند. )

0 0 رای ها
امتیازدهی به محصول
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x