عملکرد سیستم نوبت دهی اینترنتی به چه صورت هست؟

51

عملکرد سیستم نوبت دهی اینترنتی به چه صورت هست؟

آنچه خواهید خواند

هر سامانه و نرم افزار سازوکار مخصوص به خودش را دارد اما بطور کلی زمان‌های فعالیت سازمان در سامانه تعریف شده و بر اساس استاندارد زمانی به مشتریان وقت داده می‌شود. از طریق ارسال پیامک یادآوری زمان مناسب حضور مشتری به او اطلاع داده می‌شود.

سیستم به صورت کاملا هوشمند عمل می‌کند و امکان بروز خطای انسانی در آن به صفر می‌رسد. در سیستم‌های سنتی و دستی ثبت نوبت، این امکان وجود داشت که یک زمان به اشتباه برای دو مشتری ثبت شود یا اینکه در روزهای نامناسب وقت مراجعه داده شود. سیستم نوبت دهی بسیار دقیق است و چه کارکنان و چه مشتریان نمی‌توانند یک نوبت را برای دونفر ثبت کنند.

برخی سیستم‌های نوبت دهی که بر بستر ابری و اینترنت مشغول فعالیت هستند، همه‌جا در دسترس مدیران هستند و آن‌ها در هر زمانی می‌توانند عملکرد سازمان و کارکنان را بررسی کنید.

امکان ثبت سابقه مراجعه هر شخص و دریافت اطلاعات مشتری برای ایجاد پروفایل اختصاصی مشتریان هم وجود دارد. پلنوین یک سامانه هوشمند است که قابلیت ارسال پیامک و ایمیل یادآوری را هم برای کارفرما در نظر گرفته است.

استفاده از این سامانه‌ها برای کسب‌وکار و مشتریان عملکرد برد برد دارد و در زمان و هزینه‌های آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند. با ارتقای سطح نوبت دهی کسب‌وکار شما منعطف شده و با نیازهای مشتری س

0 0 رای ها
امتیازدهی به محصول
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x